Overslaan en naar hoofdinhoud gaan
  • 9,3 gebaseerd op / 8807 beoordelingen
  • Vóór 23:45 uur besteld, morgen in huis*
  • Gratis verzending vanaf €15,- *
  • Thuiswinkel Waarborg
Golden Naturals

  • Vergelijken
  • Account
  • Afrekenen
  • Gezondheidsdoel
  • Magnesium
  • Visolie & Omega 3
  • Probiotica
  • Vitaminen
  • Alle producten
  • Keuzehulpen
  • Health Check
  • Blog
  • Gezondheidsdoel
  • Magnesium
  • Visolie & Omega 3
  • Probiotica
  • Vitaminen
  • Alle producten
  • Keuzehulpen
  • Health Check
  • Blog
  1. Home
  2. Klantenservice
  3. Bestellen en betalen
Direct naar de inhoud
Klantenservice menu
  • Klantenservice
  • Veelgestelde vragen
  • Bestellen en betalen
  • Bezorgen en retourneren
  • Klachten
  • Contact opnemen
  • Persoonlijk advies

Bestellen en betalen

Direct advies nodig?

Ons team is vandaag van 09:00 tot 17:00 uur beschikbaar

Naar de contactpagina

Bestellen

  • Hoe bestel ik iets bij Golden Naturals?

    In 3 eenvoudige stappen:

    1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar afrekenen.
    2. Controleer je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en een eventuele kortingscode.
    3. Rond af door te betalen. Dat kan met verschillende betaalmethoden.


    Tip:
     maak een persoonlijk account aan. Je kunt dan bijvoorbeeld je eerdere bestellingen terugzien en makkelijker producten selecteren voor een nieuwe bestelling. Handig! Lukt het toch niet? Geen zorgen! Onze medewerkers kunnen telefonisch, via de chat of per mail ook een bestelling voor je in orde maken.

  • Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?

    Bij Golden Naturals verwerken we bestellingen direct, zodat jij ook zo snel mogelijk je pakketje ontvangt. Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je toch nog iets wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. In dit geval is bellen nét iets sneller.
  • Kan ik een kortingscode gebruiken?

    Alle (actieve) kortingscodes kun je vinden op deze pagina. De kortingscode kun je op twee plekken invullen:

    • in je winkelwagen
    • in het afrekenscherm
    Vergeet niet om op de knop "korting toepassen" te drukken en kijk even of de korting is verrekend. Nadat je bestelling geplaatst is, is het namelijk niet meer mogelijk om de korting te verrekenen. Lukt het niet om gebruik te maken van een kortingscode? Neem dan even contact met ons op.
  • Wat kan ik doen als een product niet op voorraad is?

    Is een product niet op voorraad? Vul dan bij het product je e-mailadres in. Je krijgt automatisch een mailtje van ons als het product weer op voorraad is.
  • Ik heb een kortingsdop van Golden Naturals. Kan ik deze ook online inleveren?

    Jazeker kan dat. Meer informatie hierover kun je hier vinden. 

  • Zijn de reviews op Golden Naturals echt?

    Jazeker, op deze website worden reviews weergeven die verzameld worden via een onafhankelijke partij Kiyoh. Kiyoh voert geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan. Meer weten? Ga naar https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten

Betalen

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    In Nederland bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:

    • iDeal
    • Vooruitbetaling per bank
    • Klarna* (achteraf betalen)
    • PayPal
    • Bancontact
    • Creditcards (Mastercard, Visa)
    • Apple Pay

    In overige landen bieden wij de volgende betaalmogelijkheden aan:

    • iDeal
    • Vooruitbetaling per bank
    • Klarna* (achteraf betalen)
    • PayPal
    • Bancontact
    • Sofort
    • KBC
    • Belfius
    • Creditcards (Mastercard, Visa)
    • Apple Pay
    Staat de gewenste betaalmethode er niet bij? Neem dan even contact op, dan bekijken we de mogelijkheden.

    *Beschikbaar in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Finland, Frankrijk, Spanje, Italië
  • Kan ik bij Golden Naturals achteraf betalen?

    Ontvang je bestelling van ons voordat je deze betaalt met Klarna. Met Klarna betaal je niet voordat je je bestelling hebt gezien en hebt besloten dat je deze (deels) wilt houden. Die smoothness bieden wij jou als klant graag aan.

    Hoe werkt achteraf betalen van Klarna?
    Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur. Klarna stuurt jou de factuur toe zodra wij hen hebben geïnformeerd als de bestelling is verstuurd. Dit is meestal zo'n 2 dagen nadat je een e-mailbevestiging van je aankoop hebt ontvangen. Deze factuur ontvang je via e-mail, maar download de Klarna app, dat gaat een stuk smooother. In de app staat ook je factuur en kun je een betaalnotifcatie instellen. Deze factuur betaal je aan Klarna in plaats van aan ons, uiterlijk 30 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het makkelijkst is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kan hem ook via de online portal op klarna.com betalen.

    Kredietcheck, of niet?
    Als Klarna mij de optie geeft om 30 dagen na levering te betalen, doen ze dan een kredietcheck bij mij?

    Zowel 'webshop' als Klarna zullen geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid.

    Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres laten bezorgen?
    Ja, wanneer je Klarna selecteert als betalingsmethode kun je ervoor kiezen om je bestelling naar een ander adres te laten versturen. Bij de check-out heb je de mogelijkheid om een ander bezorgadres toe te voegen.

    Je bestelling houden? Of terugsturen?
    Is je bestelling niet naar wens? Stuur je bestelling dan terug naar ons. Stuur je een deel terug dan wordt dat bijgewerkt op de factuur. Je betaalt bij Klarna alleen wat je houdt.

    Tip: pauzeer je factuur in de Klarna app, dan passen wij je factuur aan naar wat jij houdt.

    De rekening betalen
    Heb je besloten om (een deel van) de bestelling te houden, betaal deze dan via de Klarna app. Log in op de Klarna app en betaal met 1 klik. Gebruik je Klarna voor het eerst dan vragen ze je een aantal gegevens. Gebruik je Klarna vaker, dan hoef je hen alleen maar door te geven dat je hen wilt betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig. Super simpel maar altijd veilig.

    Hoe betaal je aan Klarna?
    Nadat je bestelling verzonden is krijg je een melding en heb je 30 dagen de tijd om je factuur te betalen met iDEAL of automatische incasso door in te loggen op de Klarna app of klarna.nl.

    Je betaling snoozen
    Komt het even niet uit dan heb je met Klarna de mogelijkheid om je betaling 10 dagen te snoozen, geheel kosteloos. Is 10 dagen niet genoeg, dan kan je ook voor een kleine bijdrage tussen de €0,40 en €1,90 je betaling met 30 dagen uitstellen. Dat regel je allemaal heel handig in de Klarna app.

    Wat gebeurt er als ik te laat betaal?
    Klarna berekent geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Bij aankopen onder € 20,- wordt € 7,50 aanmaningskosten in rekening gebracht. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 2.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-.

    Alles op één plek
    Al je betalingen en facturen van al je Klarna aankopen bij ons, maar ook bij andere webwinkels, vind je in de Klarna app of wanneer je inlogt op de website.

    Butler service
    Klarna stuurt je betaalherinneringen zodat je nooit een betaling mist. Zet deze push notificatie wel aan in de app.

    Een vraag over je rekening
    Heb je een vraag over je rekening? Klarna staat 24/7 klaar voor je via de chat. Deze vind je in de Klarna app.

    Hoe weet ik of Klarna mijn betaling heeft ontvangen?
    Nadat Klarna je betaling heeft ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team via de Klarna App. Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.

    Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
    Neem contact op met onze klantenservice van 'webshop' wanneer je je bestelling wilt annuleren.

    Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoe lang duurt het voordat ik mijn refund ontvang?
    Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

    Wat gebeurt er met mijn factuur wanneer ik items geretourneerd heb?
    Wanneer wij je retour (deels) hebben ontvangen sturen we je een update van je factuur. Heb je je bestelling volledig geretourneerd? Dan sluiten we je openstaande factuur af.

    Ik heb een factuur ontvangen, maar de goederen nog niet?
    Je hoeft nog niet te betalen wanneer je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice van 'webshop' om naar een update te vragen. Neem daarnaast ook contact op met het Klarna's Customer Service Team zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen. Of regel het zelf heel makkelijk in de Klarna app.

    Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
    Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde manier als waarmee je hebt betaald.

  • Hebben jullie kortingscodes?

    Al onze (actieve) kortingscodes kun je vinden op deze pagina.

  • De betaling is mislukt en mijn kortingscode werkt niet meer, wat kan ik doen?

    Als de kortingscode niet meer werkt, omdat de betaling is mislukt, neem dan even contact om met onze klantenservice. Wij kunnen dan een nieuwe betaallink sturen of de bestelling opnieuw met korting aanmaken. Mocht je zelf een nieuwe bestelling plaatsen, dan is het helaas niet mogelijk om de korting alsnog te verrekenen. Neem dus altijd even contact op met de klantenservice om teleurstellingen achteraf te voorkomen.
  • Accepteert Golden Naturals cadeaubonnen?

    Helaas is het niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen bij Golden Naturals.
!

Footer

Golden Naturals
  • Industrieweg 154 D
    5683CG Best
  • +31(0)499 - 440 222
  • Stuur ons een e-mail
  • Stuur ons een WhatsApp bericht
  • Maandag - Vrijdag
    09:00 - 17:00 uur

Categorieën

  • Magnesium
  • Visolie & Omega 3
  • Probiotica
  • Vitaminen
  • Calcium
  • IJzer
  • Zink
  • Alle producten

Klantenservice

  • Veelgestelde vragen
  • Bestellen en betalen
  • Bezorgen en retourneren
  • Klachten
  • Contact opnemen
  • Persoonlijk advies

Informatie

  • Over ons
  • Kwaliteit
  • Productontwikkeling
  • Vacatures
  • Verkooppunten
  • Thuiswinkel Waarborg
  • Beoordelingen
  • Kortingsdop

Blijf op de hoogte

Ontvang als eerste de laatste informatie over nieuwe producten en aanbiedingen. Schrijf je vandaag nog in voor onze nieuwsbrief!

PostNL logo Ecommerce Europe logo Thuiswinkel Waarborg logo
© 2025 - Golden Naturals - Alle genoemde prijzen zijn incl. BTW
  • Review voorwaarden
  • Algemene voorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Cookie statement