Bestellen
Heb je een vraag over (het plaatsen van) je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bestellen bij Golden Naturals. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen of neem contact op met ons.
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar afrekenen.
- Controleer je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en een eventuele kortingscode.
- Rond af door te betalen. Dat kan met verschillende betaalmethoden.
Tip: maak een persoonlijk account aan. Je kunt dan bijvoorbeeld je eerdere bestellingen terugzien en makkelijker producten selecteren voor een nieuwe bestelling. Handig! Lukt het toch niet? Geen zorgen! Onze medewerkers kunnen telefonisch, via de chat of per mail ook een bestelling voor je in orde maken.
Bij Golden Naturals verwerken we bestellingen direct, zodat jij ook zo snel mogelijk je pakketje ontvangt. Heb je een bestelling geplaatst, maar wil je toch nog iets wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. In dit geval is bellen nét iets sneller.
Alle (actieve) kortingscodes kun je vinden op deze pagina. De kortingscode kun je op twee plekken invullen:
- in je winkelwagen
- in het afrekenscherm
Is een product niet op voorraad? Vul dan bij het product je e-mailadres in. Je krijgt automatisch een mailtje van ons als het product weer op voorraad is.
Jazeker kan dat. Meer informatie hierover kun je hier vinden.
Jazeker, op deze website worden reviews weergeven die verzameld worden via een onafhankelijke partij Kiyoh. Kiyoh voert geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan. Meer weten? Ga naar https://kiyoh.com/informatie-voor-consumenten