Bezorgen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bezorging van Golden Naturals. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen of neem contact op met ons.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen slechts €3,95. Vanaf €25,- is de verzending zelfs helemaal gratis. Onderstaand een overzicht van alle landen waarnaar we verzenden en de bijbehorende verzendkosten:

Land Verzendkosten Gratis verzending vanaf
Nederland €3,95 €25,00
België €4,95 €25,00
Duitsland €4,95 €25,00
     
Denemarken €9,95 €100,00
Finland €19,95 €100,00
Frankrijk €15,95 €100,00
Griekenland €24,95 €100,00
Hongarije €20,95 €100,00
Ierland €19,95 €100,00
Italië €15,95 €100,00
Luxemburg €11,95 €100,00
Oostenrijk €15,95 €100,00
Polen €21,95 €100,00
Spanje €19,95 €100,00
Tsjechië €20,95 €100,00
Zweden €19,95 €100,00

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je je bestelling (op werkdagen) vóór 23.45 uur voltooid, dan worden de artikelen de volgende dag nog bezorgd. Heb je op zaterdag en zondag voor 23.45 voltooid, dan worden de artikelen maandag bezorgd.

Komt een andere dag je beter uit? Kies dan een ander bezorgmoment tijdens het afrekenen.

Zo heb je jouw pakketje doorgaans de volgende dag al in huis. Voor andere landen kunnen langere levertijden gelden.

Land Tijdstip bestelling Lokaal geleverd door
Nederland Op werkdagen voor 23.45 besteld, volgende dag in huis

Op zaterdag en zondag voor 23.45 besteld, maandag in huis
PostNL of DHL
België Op werkdagen voor 23.00 besteld, volgende dag in huis

Op zaterdag en zondag voor 23.00 besteld, maandag in huis
Bpost
Duitsland Op werkdagen voor 14:00 besteld, volgende dag in huis DHL
     
Denemarken 2-3 werkdagen diverse
Frankrijk 2-4 werkdagen diverse
Hongarije 3-6 werkdagen diverse
Ierland 2-4 werkdagen diverse
Italië 2-5 werkdagen diverse
Luxemburg 1-2 werkdagen diverse
Oostenrijk 3-5 werkdagen diverse
Polen 2-4 werkdagen diverse
Spanje 3-5 werkdagen diverse
Tsjechië 3-6 werkdagen diverse
Zweden 2-5 werkdagen diverse

In alle gevallen is de zending te volgen via track and trace. Per land wijkt het aantal aanbiedpogingen af maar altijd ontvangt de ontvanger een notificatie waarmee hij/zij in de gelegenheid gesteld wordt zsm over zijn/haar pakket te kunnen beschikken. 

Als de klant niet thuis is, dan wordt getracht het pakket bij de buren af te leveren. Als dat niet mogelijk is dan zal het pakket naar een lokaal afhaalpunt gaan en ontvangt de klant hiervan bericht. 

Kan ik ook voor een afhaallocatie kiezen?

Ja, je kunt er ook voor kiezen om je pakket op te halen bij één van de vele afhaallocaties in heel Nederland en België (op de gekozen dag vanaf 15.00 uur). Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Je kunt ook kiezen voor een pakketautomaat (mits beschikbaar) bij jou in de buurt. Hier kun je jouw pakketje ophalen met een code, op een dag en tijd die jou schikt.

Ik heb geen afhaalcode voor de pakketautomaat, wat kan ik doen?

Kun je je pakket niet uit de pakketautomaat halen omdat je de afhaalcode niet hebt? Doorloop het volgende stappenplan.

  1. Check je ongewenste mail
    Controleer je map voor ongewenste e-mail. Het bericht met de afhaalcode komt daar soms in terecht.
  2. Dubbelcheck de locatie
    Controleer of je pakket wel echt bij de pakketautomaat is afgeleverd. Het is namelijk mogelijk dat de bezorger is uitgeweken naar een ander (bemand) ServicePoint. Bijvoorbeeld omdat de pakketautomaat een storing had, of omdat er geen kluisje beschikbaar was waar je pakket in past. Kijk daarom goed op track en trace bij welk afhaalpunt je pakket ligt. Voor een bemand afhaalpunt heb je geen afhaalcode nodig.
  3. Neem contact op met de klantenservice
    Is je pakket inderdaad in een pakketautomaat geleverd en zat de code niet tussen je ongewenste mail? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende vervoerder. Zorg ervoor dat je het zendingsnummer van het pakket bij de hand hebt. De klantenservice regelt dat je alsnog zo snel mogelijk een afhaalcode toegestuurd krijgt.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De vervoerder zal altijd eerst bij jouw opgegeven adres langs komen. Ben je niet thuis? De bezorger probeert het dan bij de buren af te leveren. Als het niet is gelukt om het pakketje de eerste keer te bezorgen dan gaat jouw pakketje naar een afhaallocatie en dan heb je nog een week de tijd om het pakketje af te halen.

Mijn pakketje is niet geleverd. Wat kan ik doen?

Je verwacht jouw pakketje, maar de postbezorger is niet binnen het aangegeven tijdvak geweest. Ga dan eerst even onderstaande punten na:

  • Bekijk je Track & Trace
  • Kijk je bezorgadres in de orderbevestiging na
  • Kijk in de app van de betreffende vervoerder voor meer informatie

Als je niet thuis bent, levert de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een afhaal-punt bij jou in de buurt. Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! De meeste vervoerders informeren je zoveel mogelijk digitaal over je pakket.

In je e-mail en in de app van de vervoerder vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. 

Alles nagekeken en heb je nog steeds je pakketje niet? Neem dan contact met ons op. Wij gaan het uiteraard voor je uitzoeken.