Bezorgen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bezorging van Golden Naturals. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen of neem contact op met ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren tijdelijk géén verzendkosten binnen Nederland en naar België en Duitsland. Profiteer dus snel! Onderstaand een overzicht van alle landen waarnaar we verzenden:

Land Verzendkosten Gratis verzending vanaf
Nederland €0,00 Altijd
België €0,00 Altijd
Duitsland €0,00 Altijd
     
Denemarken €15,95 €150,00
Finland €19,95 €150,00
Frankrijk €15,95 €150,00
Hongarije €20,95 €150,00
Ierland €19,95 €150,00
Italië €15,95 €150,00
Luxemburg €11,95 €150,00
Oostenrijk €15,95 €150,00
Polen €21,95 €150,00
Spanje €19,95 €150,00
Tsjechië €20,95 €150,00
Zweden €19,95 €150,00

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je je bestelling (op werkdagen) vóór 16.00 uur voltooid, dan worden de artikelen dezelfde dag nog verzonden. Zo heb je jouw pakketje doorgaans de volgende dag al in huis. Voor andere landen kunnen langere levertijden gelden.

Land Vóór 16.00 uur besteld Lokaal geleverd door
Nederland Volgende dag in huis PostNL
België Volgende dag in huis PostNL
Duitsland 2-3 werkdagen Hermes
     
Denemarken 2-3 werkdagen diverse
Finland 3-6 werkdagen diverse
Frankrijk 2-4 werkdagen diverse
Hongarije 3-6 werkdagen diverse
Ierland 2-4 werkdagen diverse
Italië 2-5 werkdagen diverse
Luxemburg 1-2 werkdagen diverse
Oostenrijk 3-5 werkdagen diverse
Polen 2-4 werkdagen diverse
Spanje 3-5 werkdagen diverse
Tsjechië 3-6 werkdagen diverse
Zweden 2-5 werkdagen diverse

In alle gevallen is de zending te volgen via track and trace. Per land wijkt het aantal aanbiedpogingen af maar altijd ontvangt de ontvanger een notificatie waarmee hij/zij in de gelegenheid gesteld wordt zsm over zijn/haar pakket te kunnen beschikken. 

Als de klant bij een 2e bezorgpoging niet thuis is, dan wordt getracht het pakket bij de buren af te leveren. Als dat niet mogelijk is dan zal het pakket naar een lokaal afhaalpunt gaan en ontvangt de klant hiervan bericht. 

Welke vervoerder bezorgt mijn pakketje?

Bestellingen worden verzonden met de bezorgservice van PostNL. Het kan voorkomen dat het pakket wordt overgedragen aan een andere vervoerder in het land van bestemming.

Kan ik ook voor een afhaallocatie kiezen?

Ja, je kunt er ook voor kiezen om je pakket op te halen bij één van de vele afhaallocaties in heel Nederland (op de gekozen dag vanaf 15.00 uur). Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Je kunt ook kiezen voor een pakketautomaat (mits beschikbaar) bij jou in de buurt. Hier kun je jouw pakketje ophalen met een code, op een dag en tijd die jou schikt.

Extra vroeg ophalen (kosten: + €1,50)
Hiermee kun je het pakket extra vroeg ophalen bij één van de afhaallocaties in Nederland. Dit kan van dinsdag tot en met zaterdag, vanaf 9.00 uur. (Deze optie is niet voor ieder postkantoor beschikbaar. Als deze optie beschikbaar is wordt deze getoond in het "Aflevering" scherm)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

PostNL zal altijd eerst bij jouw opgegeven adres langs komen. Ben je niet thuis? De bezorger probeert het dan bij de buren af te leveren. Als het niet is gelukt om het pakketje de eerste keer te bezorgen dan gaat jouw pakketje naar een afhaallocatie van PostNL en dan heb je nog een week de tijd om het pakketje af te halen.

Wil je liever niet dat het pakket bij de buren bezorgd wordt? Je kunt dit aangeven in het afrekenproces bij de bezorgopties van PostNL.

Mijn pakketje is niet geleverd. Wat kan ik doen?

Je verwacht jouw pakketje, maar de postbezorger is niet binnen het aangegeven tijdvak geweest. Ga dan eerst even onderstaande punten na:

  • Bekijk je Track & Trace
  • Kijk je bezorgadres in de orderbevestiging na
  • Kijk in je brievenbus voor een briefje met meer informatie

Alles nagekeken en heb je nog steeds je pakketje niet? Neem dan contact met ons op. Wij gaan het uiteraard voor je uitzoeken.

Ik wil niet dat mijn pakket bij de buren bezorgd wordt, en nu?

Dat is mogelijk. Je kunt hiervoor kiezen in het afrekenproces, door bij de verzendmethode te kiezen voor "Bij niet thuis, niet bij buren bezorgen". PostNL rekent hiervoor een eenmalige toeslag à €0,40, welke wij zullen doorberekenen in de bestelling.