Bezorgen

Heb je een vraag over de bezorging van je bestelling? Bekijk hieronder de meestgestelde vragen m.b.t. bezorging van Golden Naturals. Staat je vraag er niet bij? Kijk dan eens bij de andere onderwerpen of neem contact op met ons.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren tijdelijk géén verzendkosten. Profiteer dus snel!

Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?

Voor bestellingen naar België en Duitsland hanteren wij tijdelijk géén verzendkosten. Profiteer dus snel!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heb je je bestelling (op werkdagen) vóór 16.00 uur voltooid, dan worden de artikelen dezelfde dag nog verzonden. Zo heb je jouw pakketje de volgende dag al in huis.

Welke vervoerder bezorgt mijn pakketje?

Bestellingen worden verzonden met de bezorgservice van PostNL.

Kan ik ook voor een afhaallocatie kiezen?

Ja, je kunt er ook voor kiezen om je pakket op te halen bij één van de vele afhaallocaties in heel Nederland (op de gekozen dag vanaf 15.00 uur). Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Je kunt ook kiezen voor een pakketautomaat (mits beschikbaar) bij jou in de buurt. Hier kun je jouw pakketje ophalen met een code, op een dag en tijd die jou schikt.

Extra vroeg ophalen (kosten: + €1,50)
Hiermee kun je het pakket extra vroeg ophalen bij één van de afhaallocaties in Nederland. Dit kan van dinsdag tot en met zaterdag, vanaf 9.00 uur. (Deze optie is niet voor ieder postkantoor beschikbaar. Als deze optie beschikbaar is wordt deze getoond in het "Aflevering" scherm)

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

PostNL zal altijd eerst bij jouw opgegeven adres langs komen. Ben je niet thuis? De bezorger probeert het dan bij de buren af te leveren. Als het niet is gelukt om het pakketje de eerste keer te bezorgen dan gaat jouw pakketje naar een afhaallocatie van PostNL en dan heb je nog een week de tijd om het pakketje af te halen.

Wil je liever niet dat het pakket bij de buren bezorgd wordt? Je kunt dit aangeven in het afrekenproces bij de bezorgopties van PostNL.

Mijn pakketje is niet geleverd. Wat kan ik doen?

Je verwacht jouw pakketje, maar de postbezorger is niet binnen het aangegeven tijdvak geweest. Ga dan eerst even onderstaande punten na:

  • Bekijk je Track & Trace
  • Kijk je bezorgadres in de orderbevestiging na
  • Kijk in je brievenbus voor een briefje met meer informatie

Alles nagekeken en heb je nog steeds je pakketje niet? Neem dan contact met ons op. Wij gaan het uiteraard voor je uitzoeken.